Używamy cookies i podobnych technologii. Uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych i zapewnienia prawidłowego działania strony. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania cookies i dostępu do nich.

Metody płatności

Jakie są dostępne formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za towar może być dokonywana za pośrednictwem tradycyjnego przelewu, PayU, kart płatniczych: Visa, MasterCard, Maestro, a także PayPal.

W przypadku płatności przelewem, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer 86 1050 1012 1000 0022 7053 9360 (ING Bank Śląski S.A. Oddział Legionowo), – "NOIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Jutrzenki 12, 02-233 Warszawa, NIP: 5242318441. W tytule przelewu należy wpisać "Zamówienie + numer zamówienia" np. “Zamówienie nr 123456”.

Przy odbiorze osobistym zamówienia istnieje również możliwość płatności przy odbiorze.

Czy doliczane są dodatkowe opłaty ze względu na metodę płatności?

Nie, wszystkie metody są wolne od dodatkowych kosztów.

W jakiej walucie można dokonać płatności?

Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotych (PLN).

Co mam zrobić, jeśli wybrałem/am płatność on-line, a nie dokonałem/am wpłaty?

Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

Wysyłka i dostawa

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy jest uzależniony od łącznej wagi zakupionych produktów. Pełną listę dotyczącą kosztów dostawy na terenie Polski znajdziesz tutaj.

Jakie rodzaje dostawy są dostępne?

Dostawy realizujemy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Kiedy otrzymam zamówienie?

Zamówienia są wysyłane w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania wpłaty. Oznacza to, że Twoje zamówienie będzie u Ciebie najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych.

Czy mogę śledzić śledzić postęp realizacji mojego zamówienia?

W sklepie berghoff.pl istnieje możliwość śledzenia postępu realizowanego zamówienia. Numer przesyłki umożliwiający jej śledzenie wysyłany jest do Klienta po przekazaniu paczki do firmy kurierskiej.

Czy mogę odebrać osobiście towar zamówiony w sklepie Nois Polska?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy w naszym oficjalnym punkcie sprzedaży w Jabłonna 05-110 ul. Królewska 7A.

Zwroty

W jaki sposób mogę zwrócić moje zamówienie?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi e-mailowo (info@nois.pl) lub telefonicznie (+48 22 575 39 99). W następnym kroku drogą mailową dostarczymy Ci specjalną etykietę zwrotną. Wydrukuj ją, wypełnij, a następnie naklej na paczkę z zamówieniem, które chcesz zwrócić. Pamiętaj, aby etykieta była wypełniona czytelnie. Jeśli etykieta nie będzie czytelna, istnieje ryzyko, że zamówienie zostanie z powrotem zwrócone do Ciebie. Jeśli nie jesteś czegoś pewny/na, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

Jakie warunki muszę spełnić, aby móc dokonać zwrotu?

Szczegółowy regulamin zwrotów znajdziesz tutaj.

W jaki sposób dowiem się o statusie zwrotu?

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.

Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy?

Zwrot pieniędzy następuje nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia ustosunkowania się sprzedawcy do sprawy.

Gwarancja

Jaki okres gwarancji obejmuje produkty marki Nosi?

Okres gwarancji dla produktów wynosi 24 miesiące i jest liczony od dnia dostarczenia zamówienia do Klienta.

Jakiego rodzaju dokumentu potrzebuję, aby reklamować produkt?

Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT.

W jaki sposób mogą reklamować produkt?

Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania możesz dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@nois.pl lub pisemnie na adres: ul. Jutrzenki 12, 02-233 Warszawa.

W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.